Spray Serangga Super Efektif

Camay Repellent

Selamat datang ke Camay Repellent.

Swipe kanan untuk lihat testimoni

Di jamin tak melekit, tak berbau & bebas racun

Camay Repellent merupakan spray serangga yang dihasilkan mengikut kaedah alami untuk menghalau, membasmi seterusnya menghapuskan semua jenis serangga secara cepat, selamat dan berkesan.

Camay 100ml

Camay Repellent saiz minion 100ml sahaja. Kecil dan mudah di bawa ke mana-mana. Nak campak dalam handbag atau bagpack pon ok je.

Camay 500ml

Yang ni saiz dinasour. Super duper berbaloi Sebab 35 hengget dapat 500ml. Kan dah jimat banyak tu.

Testimoni —

Antara feedback dari customers yang berpuas hati dengan produk ini.

Ramai customer suka produk ni sebab ianya bukan racun. Jadi ianya selamat digunakan untuk seisi keluarga.

Testimoni kutu

Sedihnya bila tengok anak-anak asyik garu kepala. Jom cuba spray ni untuk atasi masalah kutu.

FREE POS order di sini
OH HEY, FOR BEST VIEWING, YOU'LL NEED TO TURN YOUR PHONE