Crush?

Wajib ke ada crush?

Kita manusia ini fitrah ya mempunyai perasaan.... ❤️ Suka menyukai II jadi tak x salah kalau ada crush yang salah nya bila sampai cople... Macam budak zaman sekarang niii, dah tau caople tu haram lagi dia nak couple nak tau sebab apa? Sebab diorg x nmpak kat mana syurga dan neraka, diorg x nampak dosa pahala, diorg hanya fikir itulah hiburan diorg, datin ngn pakwe makwe sedang masa akan datang dia tau ke apa yg akan jadi? Lagi satu diorg ni kapel sebab x didik dengan agama yg secukupnya, patutnya kita sebagai seorg kawan perlu menasihati kawan kita walaupun dia x nak dgr hari2 kita tegur je dia.. Okayy!!

External link
OH HEY, FOR BEST VIEWING, YOU'LL NEED TO TURN YOUR PHONE