Healthy supplements

Amwaylife

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌳🌳🌳🌳🌳🌿🌿🌿🌿🌿🌿

#NUTRILITE: TERBAIK DARI ALAM, TERBAIK DARI SAINS

"Di Nutrilite, kami tidak pernah berhenti mencari cara membnntu anda menyedari apa yg terbaik utk diri anda. Kami melakukannya menerusi yg terbaik dari alam dan terbaik dari sains".

Apa yang dimaksudkan terbaik dari alam?

Nutrilite merupakan jenama berasaskan tumbuhan. Oleh itu, sewajarnya ia adalah tumbuhan2 yang terbaik dari alam yang merupakan sumber fitonutrien yg penting. Malah, Nutrilite adalah satu2nya jenama suplimen makanan global yg menanam, menuai dan memproses tumbuhan dari ladang kami yang disahkan organik. Tiada pihak lain yang boleh mendakwa sedemikian. Ia mendapatkan nutrien yg berharga drpd alam dan diproses dengan berhati2.

Apa yang dimaksudkan terbaik dari sains?

Pada tahun 1934, Carl Rehnborg telah mencipta suplimen multivitamin/multimineral yg pertama dijual di Amerika Utara. Dan sejak itu, Nutrilite terus membuat penemuan baru dlm sains pemakanan. Keazaman utk membuat suplimen yg lebih baik telah memacu institusi kesihatan Nutrilite dgn lebih 100 saintis di seluruh dunia. Semangat ini juga telah memacu lebih 600 ujian kualiti yg dijalankan ke atas produknya bagi memastikan ia mematuhi standard nama Nutrilite.

"Tumbuhan baru, penanaman baru, nutrien baru, proses pengilangan baru, semuanya bersatu utk membantu mengekalkan kesihatan anda. Kami tahu yg terbaik dari alam ditambah dgn yg terbaik dari sains menghasilkan diri anda yg terbaik."

~Dr. Sam Ranhborg~
Presiden Institut Kesihatan Nutrilite

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌳🌳🌳🌳🌳🌿🌿🌿🌿🌿🌿

External link

NUTRILITE DOUBLE X

COMPLETE FOUNDATION

🌱 Nutrilite Double X

💪💪Kehebatan Double X
☑ Hari anda lebih BERTENAGA
☑ Pek lengkap untuk kesihatan optimum dan diet seimbang seisi keluarga
☑ Membantu melindungi daripada kerosakan DNA
☑ Mengandungi 12vitamin,9mineral,17kepekatan tumbuhan sayuran

☑ 12vitamin
👍Vit A: Mata,kulit,tulang & imun badan
👍Vit D: Tulang,gigi & penyerapan kalsium
👍Vit E: Kesihatan jantung & selular
👍Vit C: Imun badan,sel dan tisu
👍Vit B6: Hormon,tenaga & sel darah merah
👍Vit B12: Fungsi sel & saraf
👍Niasin: Membantu perbaiki saraf,kawal emosi
👍Biotin: Tenaga
👍Asid Pantotenik: Tenaga,metabolisma selular
👍Asid Folik: Kesihatan kardiovaskular,pranatal
👍Tiamin: Tenaga dan saraf
👍Riboflavin: Tenaga dan saraf

☑9 Mineral
👍Kalsium: Tulang & pengecutan otot
👍Iodin: Tiroid yg sihat
👍Magnesium: Metabolisma tenaga
👍Kuprum: Sistem saraf
👍Zink: Imun sistem,sendi & tisu
👍Mangan: Otot,saraf & pengeluaran tenaga
👍Selenium: Antioksida badan,anti kanser
👍Kromium: Kawal paras gula dlm darah
👍Molibdenum: Metabolisma sel,zat besi

☑17 Kepekatan Tumbuhan & Sayuran
👍Perlindungan dari radikal bebas
👍Terdiri daripada khasiat tomato, marigold, bioflavanoid, kubis, alfalfa, epal, asparagus, bluberi, anggur, oregano,prune, rosmeri, brokoli,kranberi, sej,ceri acerola

😊Keberkesanan
Ambil DoubleX selama 6-8minggu,perubahan boleh diukur dari segi:
✔Tahap nutrien dlm darah
✔Rasa diri lebih BERTENAGA
✔Mengurangkan kadar gula dlm darah
✔Kulit CANTIK
✔Menambah-baik KETAHANAN badan

🌱Membantu memberi tenaga yang berpanjangan, sangat bagus untuk penghidap kencing manis, untuk umur 12 tahun dah boleh ambil Double X

📣📣📣Jom dapatkan set lengkap pemakanan dengan NUTRILITE Double X.

KENAPA NUTRILITE?? 😱😱
✔ Nutrilite di Malaysia 40 tahun dan di dunia 80 tahun👍
✔ Yang paling penting certified organic dari penanaman sehingga process akhir sebelum sampai ke customer
✔ Pilihlah nutrilite sebagai brand supplement anda. Most trusted brand 2015, 2016, 2017, 2018 & 2019
✔Disahkan HALAL

NUTRILITE DOUBLE-X antara customers favorite ⭐️ di Amway🥰
*Disyorkan​ ​kepada​ ​:*
.
🌀Mereka yang berusia 12 tahun keatas
🌀Mereka yang mempunyai aktiviti yang memerlukan stamina yang tinggi
🌀Mereka yang mudah stress
🌀Mereka yang masalah seperti :
🔸darah tinggi
🔸kencing manis
🔸sakit lutut
🔸badan lemah
🔸sakit jantung
🔸sakit badan
🔸strok (lumpuh)
.
*Manfaat NUTRILITE Double X:*
❤️Membina & meningkatkan daya ketahanan dan imunisasi badan
💚Memulihkan saraf-saraf dan sel-sel badan yang rosak
❤️Merawat & memulihkan peraliran darah dalam badan
💚Mengembalikan tenaga yang hilang sepanjang hari
❤️Menurunkan paras gula dalam darah
💚Mencegah risiko barah (peringkat awal)

BEST SUPPLEMENTS FOR OUR HEART

JAGA KESIHATAN JANTUNG

📷📷📷📷📷📷📷📷📷📷📷

*COENZYME Q10 PLUS By NUTRILITE AMWAY*

*FORMULASI KHAS UTK KESIHATAN & KEKUATAN JANTUNG ANDA INSYAA ALLAH*

📷📷📷📷📷📷📷📷📷📷📷

📷Jika terdapat satu organ dalam tubuh anda yang bekerja setiap saat sepanjang hari, ia adalah *JANTUNG* anda.

📷Berdegup *70 kali seminit,* 100, 000 kali setiap hari. Terdapat jumlah tenaga yang sangat banyak yang perlu diganti dengan tetap.

📷Sel-sel mengguna banyak koenzim yang dipanggil CoEnzyme Q10 (CoQ10) untuk menghasilkan *TENAGA* yang mereka perlukan untuk berfungsi dan pekatan tertinggi ditemui dalam jantung, hati dan buah pinggang anda.

📷Tubuh kita menghasilkan enzim ini semasa kita muda tetapi apabila kita semakin tua, penghasilannya mula menurun.

📷 Ia adalah nutrien penting yang diperlukan oleh semua sel untuk mengeluarkan *TENAGA*.

📷Mengambil CoQ10 dengan kerap boleh membantu *meningkatkan kesihatan JANTUNG* keseluruhan.

📷NUTRILITE CoQ10 adalah satu-satunya rumusan yang terdapat di pasaran yang menggabungkan *CoQ10, L-Carnitine Fumarate, Taurina dan Pekatan Bioflavonoid NUTRILITE* ke dalam satu kapsul yang memberi faedah kesihatan yang optimum terhadap tubuh kita.

📷Setiap kapsul memberi *30 mg* CoQ10 di mana tiga kapsul sehari akan memberi 90 mg CoQ190 kepada tubuh.

📷 Pekatan Bioflavonoid memberi faedah tambahan fitonutrien.

📷Perumusan NUTRILITE CoQ10 kami 📷mengandungi perisa ndan pewarna tiruan atau bahan pengawet, oleh itu mengurangkan kejadian tindak balas alahan.

📷mIa juga adalah *ANTIOKSIDA* yang boleh meneutralkan radikal bebas dan menggalakkan membran sel yang sihat.

📷 kita perlukan NUTRILITE COq10 kerana pekatan CoQ10 berkurang apabila kita meningat *TUA*.

📷 Tabiat makan kita dan pilihan gaya hidup mungkin mengakibatkan kekurangan pemakanan.

📷📷📷Kebaikan CoQ10*

1. Membantu kurangkan cepat letih dan lesu

2. Menghilangkan Sengal lutut

3. Merangsang nafsu bagi hubungan suami isteri

4. Jantung, buah pinggang, hati- bagi tenaga, mengurangkan risiko sakit jantung

5. Sangat baik untuk Otak

6. Membantu pancaindera Mata dan telinga

7. Baik untuk Kesihatan gigi

8. Kesihatan kulit yang sangat baik

9. Meningkatkan kualiti hidup

10. Anti oksida terutama pesakit diabetes

11. Sebagai anti aging

12. Menurunkan paras kolesterol

13. Pengambilan 100mg setiap hari

14. *1 biji= 1kg daging merah*

📷 MENCEGAH LEBIH BAIK DARI MENGUBATI

📷 JANTUNG XDE SPAREPART JADI JAGAI IA SEBAIK2 NYA📷📷📷

MENGUATKAN IMUNISASI BADAN

VITAMIN C

Nutrilite Bio C Plus Amway ni sebenarnya adalah antara supplement yg paling ramai org ambil. Sebab kesannya yg cepat & bagus..

Kulit kita akan rasa lembut… licin…
Kulit makin cerah. tak payah nak suntik2 Vit C kat muka.

Bagusnya Nutrilite Bio C ni sebab ia 100% organik. Dibuat oleh saintis & ladang milik Nutrilite sendiri.

Org pompuan yg nak muka cun.. X de jerawat. Kena amalkann Bio C Nutrilite ni

Org lelaki pun boleh.. Kulit jadi bersih..
Kalau nak berhenti rokok pun kena ambil ni jugak.Boleh buang kesan nikotin dlm badan.

Bio C Nutrilite ni juga membuang segala toksin dlm badan.Tu yg badan rasa sedap & ringan jer..

Amalkann Bio C Nutrilite ni..
Cantik dapat… sihat pun dapat..

Kelebihan utama Vitamin C amway atau Bio-C juga ianya telah diformulakan dalam bentuk ‘sustained release” . Maknanya, vitamin C ini akan dilepaskan secara berperingkat selama 8 jam. Oleh itu, ia memastikan tubuh kita mendapat bekalan Vitamin C secara berterusan selama 8 jam.

Vitamin C ini jenis larut air. Jika terlebih makan dalam satu masa, badan akan bertindak untuk mengeluarkan lebihan vitamin C ni melalui air kencing. Jadi, badan tidak terkesan jika terambil vitamin C ini secara berlebihan.

Banyak kelebihannya kan?

KOLESTROL DALAM BADAN

MENGURANGKAN KOLESTROL

KENAPA SAYA MEMILIH LECITHIN - E AMWAY?

Lecithin-E NUTRILITE®️ Amway🌱

Apa kelebihan supplimentt ni?🤔..

✅bantu mendapatkan berat yg ideal kerana fungsi Lecithin
✅memecahkan lemak-lemak dalam salur darah
✅vitamin E membantu proses penyerapan lecithin ke dalam salur darah serta membawa keluar lemak-lemak yang dipecahkan tadi.
✅kandungan vitamin E turut menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat.
✅membantu memudarkan kesan parut di kulit/badan kita.
✅Lecithin ni membersihkan saluran darah dan juga pengemulsi semulajadi.
✅Ia mengawal penggumpalan platlet darah/thrombus.
✅Mencerdaskan otak.
✅Mengurangkan nyanyuk pada org-org tua.
✅Mengekalkan kandungan air dalam kulit.
✅Mengalakkan penyerapan vitamin yang larut lemak.
✅Emulsifier yg kuat. Dia boleh memecahkan lemak sebesar bola menjadi bintikan lemak yg kecil.
✅Membantu pengaliran lemak.
✅Pembakar lemak paling berkuasa dalam badan.
✅Mencegah hati berlemak.
✅Merawat keradangan.

#sihatbersamaNUTRILITE

Www.wasap.my/60132637322/LechitinE

GREEN TEA WITHOUT CAFEIN

GREEN TEA 🍵

GREEN-T PLUS NUTRILITE

🌿Megandungi Epigallocatechin Gallate(EGCG)daripada teh hijau
🌿Setiap tablet mengandungi 20mg(EGCG)
🌿Ia adalah antioksidan polifenol yg boleh menggalakan kehilangan lemak
🌿Dihasilkan dgn teknologi GreenSelect Phytosome
🌿Meningatkan penyerapan ekxtra teh hijau(EGCG)
🌿Teknologi GreenSelect Phytosome membantu EGCG melintasi membran sel lebih mudah utk tubuh menyerap
🌿Paling penting tiada kafein😍

Green T nutrilite tak sama dgn green T di luar ye.
Green T nutrilite menggunakan teknologi GreenSelect Phytosome

Teknologi Phytosome Membantu EGCG yg terdapat dlm green tea menembusi mambran sel, maknanya penyerapan lebih cepat & efisyen

🌿 *Cara pengambilan* 📝
2 kali setiap hari, setiap kali 1 biji datang dengan pengambilan makanan

🌿 Siapa yg perlukan ini ❓❓
✅Nak pinggang ramping & fit
✅Mahu kurangkan berat badan
✅Suka bersenam tapi tiada perubahan
✅Lemak perut besar

CALCIUM MAGNESIUM VITAMIN D

3 ESSENTIAL MINERALS

Cal Mag D. 💕

Kepentingan kalsium untuk wanita.

Ni Antara supplement favorite saya.

Kalsium sangat penting untuk wanita kerana kita terdedah dengan Risiko osteoporosis di kemudian hari.

Tambahan pula wanita yang ambil injection depo provera untuk merancang kehamilan, memang ada Risiko osteoporosis yang lebih cepat.

Ketika hamil dan menyusukan anak juga kita kehilangan banyak Simpanan kalsium.

Kesan baik yang saya alami selepas mengamalkan Cal MAG D
✅ Migraine kurang
✅ Tidur nyenyak
✅ Kurang cramp kaki
✅ Berat badan terkawal .. Kerana Magnesium juga penting untuk metabolisma karbohidrat
✅ Tiada sembelit.

Banyak kalsium dijual diluar... Tapi tak semua ada vitamin D.
pendek kata .selagi bertulang ambil lah Cal Mag D.

#nutriliteamway
#CalMagD
#calsiummagnesiumDPlus
#jomsihatsama2

www.wasap.my/60132637322/calmagDplus

VITAMIN OTAK MATA JANTUNG

MINYAK IKAN NUTRILITE

😍SALMON OMEGA COMPLEX
By NUTRILITE AMWAY😍😍😍

😍VITAMIN UTK OTAK , MATA & JANTUNG ANDA😍😍😍

✅Kelebihan salmon omega:-

1. Bagus utk jaga jantung. Org lelaki umur 30 ke atas dah patut ambil sebiji sehari. Utk kesihatan jantung.
2. Bantu cuci salur darah. Elok utk org2 yg kolesterol tinggi agar salur darah tak tersumbat.
3. Bagus utk otak. Kaya dgn DHA n omega.. Mentenance sblm jadi pelupa.
Ibu2 mengandung elok amalkan pengambilan utk pertumbuhan otak bayi yg baik.
4. Bagus utk jaga sendi2 sebelum haus. Terutamanya perempuan
5. Sumber lemak yg sihat utk semua.
6. Yg penting soft gell nutrilite halal. Byk brand X yg x pasti halal. Sofgel diperbuat dari sumber lembu. Oleh itu pastikan minyak ikan yg anda ambil adalah HALAL.
✅Lagi satu, ada brand yg guna alcohol semasa proses dapatkan pati minyak ikan. Tapi nutrilite tidak. 👍👍👍
7. Mencantikkan dan menyihatkan kulit.
8. Minyak ikan NUTRILITE diperbuat dari ikan2 liar di laut sejuk.

🐋🐋🐋🐋🐋🐋🐋🐋🐋

Salmon Omega Complex terdiri daripada : EPA dan DHA.

✅EPA MENCEGAH
- Kanser
- Pembekuan Darah
- Pembekuan Lemak dalam Darah
- Kadar Kolestrol berlebihan
- Penyakit Jantung
- Tekanan Perasaan
- Tekanan Darah Tinggi

✅TUGAS DHA
- Mencegah Radang Sendi
- Mencegah Asma
- Meningkatkan Daya Seks
- Mengelakkan Kanser PAYUDARA, USUS, PANKREAS DAN PROSTAT
- Mencegah Penyakit Kulit
- Mengelakkan MIGRAIN, RASA KEBAS DI ANGGOTA BADAN SERTA KESEJUKKAN PADA KAKI DAN TANGAN.

🌹Pesakit jantung & masalah berkaitan jantung perlu ambil Salmon Omega & Lechitin E Insyaa Allah..
Gabungan sempurna utk buang kolestrol di dalam darah serta kerak2 lemak yg tersumbat di dalam salur darah(urat saraf) anda..Insyaa Allah

✅Kebaikan lain Salmon omega:-
-prevent degenerative eye disease
-treatment dry eyes

😍NUTRILITE adalah produk berdaftar KKM. Disahkan halal oleh IFANCA yg diiktiraf oleh JAKIM. 100% organik.. Jenama yg dipercayai.Jadi,gunakan tanpa was-was.

💯% organic

MENGUATKAN IMUNISASI KANAK-KANAK

Tell the world what you’re made of

🐞NUTRILITE KIDS 4-IN-1 Plus🐞

❤️ PERANGSANG KEIMUNAN
LENGKAP 4 DALAM 1❤️

Dah nk buka sekolah.. Jom sediakn utk yg tersayang kita.💕😍

🧸Melindungi anak anda
daripada virus, kuman dan
bakteria.

⛄ Menguatkan keimunan
mereka dengan adunan semua
dalam satu, 4 nutrien utama yang
eksklusif ini :
▶️Mengandungi 30mg Vitamin
C,
▶️1mcg Vitamin D3,
▶️2.6mg Zinc,
▶️1 Billion CFU/G Probiotic
(Bifidobacterium animalis lactis
HN019)

🟢Vitamin C (30mg)
- Merupakan antioksidan yang
melindungi sel daripada
kerosakan radikal bebas.
- Menguatkan pertahanan
semula jadi kanak-kanak.

🔵Zinc (2.6 mg)
- Untuk fungsi pertumbuhan
imun. Menyokong system imun
yang sihat .
- Membantu dalam
penyembuhan luka.

🟠Vitamin D3 (1mcg)
- Adalah penting untuk badan
melawan jangkitan.
- Mempunyai sifat
imuno-modulasi.
- Membantu mengekalkan paras
kalsium dan fosfat.

🔴Probiotic - daripada 1 billion
CFU (Bifidobacterium animalis
latic HN019)
- Penting dalam kesihatan usus
dan keimunan kanak-kanak.

Siapa yang memerlukan Nutrilite
Kids 4-IN-1 Plus❓❓❓

👧🏻👦🏻Kanak-kanak yang :

🌈 Selalu jatuh sakit akibat
selesema.
🌈 Perlu menguatkan keimunan
mereka.
🌈Tidak toleran gluten dan laktosa.
🌈Berusia 3 tahun ke atas.

✅ CARA PENGGUNAAN

❤️1 pek setiap hari . Taburkan
teruskan pada lidah atau bancuh
kandungan dengan minuman
sejuk atau makanan sebelum
dimakan.

❌🚫Tiada pewarna, perisa atau
pengawet tiruan ditambah

www.wasap.my/60132637322/nutrilitekids
OH HEY, FOR BEST VIEWING, YOU'LL NEED TO TURN YOUR PHONE